Политика повернення

Повернення або обмін товарів регулюється Законом України “Про захист прав споживачів”.

До товарів для тварин застосовуються такі ж правила, як і до відповідних груп товарів, призначених для використання людьми.

Якщо ви придбали товар для тварин, який не підійшов вам за характеристиками, ви маєте право звернутися в https://vkorm.com.ua/ протягом 14 днів з дня покупки/доставки для обміну чи повернення товару. Це стосується товарів належної якості, тобто тих, що не використовувалися та не мають пошкоджень.

Для повернення або обміну товару повинні бути дотримані наступні вимоги:

  • товарний вигляд та упаковка продукту не були пошкоджені, всі бірки та етикетки залишилися на місці;
  • товар не використовувався: відсутні сліди використання, подряпини, пошкодження тощо;
  • замовлений вами товар підлягає поверненню та обміну відповідно до законодавства України;
  • товар упакований так само, як і при отриманні;
  • наявний товарний чек або документ, що його замінює (видаткова накладна, замовлення клієнта).

Товари, які не підлягають поверненню/обміну:

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів №172 від 19 березня 1994 року не підлягають поверненню:

  • продукти харчування: корми, консерви, ласощі тощо;
  • товари медичного призначення, ветеринарні препарати, вітаміни, предмети сангігієни: попони, бандажі, нашийники, бинти тощо;

Продукти харчування

Продукти харчування не можуть бути повернуті або обміняні на інший товар, якщо вони не відповідають вашим очікуванням або ви передумали після покупки.

Продукти харчування можуть бути повернуті або обміняні тільки у випадку виявлення браку або невідповідності замовленню.

Товар неналежної якості або невідповідність замовленню

Якщо ви отримали товар неналежної якості або він не відповідає замовленню, для швидкого зв’язку подзвонить нам: (068) 875-41-24 та вкажіть номер замовлення, контактний номер телефону, фото і детальний опис товару, а також реквізити для повернення коштів (якщо потрібне повернення).

Способи повернення/обміну:

  • Транспортною компанією Нова Пошта на відділення, яке ми вам вкажемо у відповіді на ваше звернення.

Способи відшкодування коштів:

  • Готівка
  • Банківська карта

Просимо вас при доставці перевіряти замовлення.

При отриманні замовлення обов’язково перевірте цілісність упаковки та відсутність механічних пошкоджень, а також кількість товарів у замовленні (якщо товар доставляється на дім — при кур’єрі, якщо в пункті видачі — у присутності співробітника перевізника).

Контакти

  • Телефон: (068) 875-41-24